beloofde foto's !!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Nelleke Steverink - WaarBenJij.nu beloofde foto's !!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Nelleke Steverink - WaarBenJij.nu

beloofde foto's !!!

Door: nelleke

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

21 December 2013 | Panama, Panama-stad

Hoi iedereen,


Ik ben weer terug op mijn vertrouwde stekkie in Panama Stad en heb dus de kabel voor mijn foto toestel gevonden ;-)

Geen verslag dit keer, ik laat de foto's voor zichzelf spreken!

Enjoy!

  • 23 December 2013 - 20:58

    Loes:

    Wat een kleurrijk land en wat ziet dat kanaal er nauw uit!

    Vanaf deze kant van de wereld: hele gezellige feestdagen.

    Groet,
    Loes

  • 25 December 2013 - 13:36

    Erna Eskes:

    Zo weer helemaal bij met het lezen van je verslagen.Wat schrijf je leuk ...leest zo lekker weg. Wat een belevenissen zo in je eentje..zit toch echt in de familie. Hier gaat er ook weer een op pad voor een half jaar. Gelukkig niet zo ver weg dit keer. Hongarije..daar gaat ze op de Universiteit Debrecen Duits studeren en ook Nederlandse les geven. ?!?!? Tja....ik hoop niet dat ze de smaak te pakken krijgt zoals jij.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en geniet van het bijzondere land !! Groetjes Erna

  • 22 Januari 2014 - 21:38

    Ames:

    Waar blijft dat volgende verslag toch? Hoe gaat het met je?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Ik ben voor Oxfam Engeland aan het werk in Jakarta voor 6 maanden.

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 85862

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 05 Oktober 2014

werken en wonen in Indonesie

27 Oktober 2013 - 10 Januari 2014

avonturen in Panama, Central America

14 Oktober 2010 - 31 December 2012

Working and Living in Cambodia

Landen bezocht: